MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 19 September 2012

Majlis kahwin dekat kampung

Ahad lepas semasa di kampung , mak mertua ajak lea dan suami ke kenduri kahwin. Majlis kahwinnya dekat dengan rumah kakak ipar.Sudah…..baju kurung tak bawa.Mak mertua cakap takpe.Pakai je blouse dan seluar. Adui…tak pernah dibuat lea pergi kenduri kahwin pakai seluar.Tapi takpelah.Mak ajak teman dia. Sian pulak dia takde teman. Cantik tema majlis tu.Warna  pink dan putih.

Malamnya pulak pergi rumah kakak ipar lagi. Kebetulan pengantin yang sama ada bersanding malam pulak.Kakak ipar ajak pergi rumah pengantin.Lea ngan mak mertua pun ikut jugaklah.Pengantin pakai baju putih ngan hijau.Dah tu ada acara potong kek dan baling gula-gula.

Hahahaha.Part paling lea tak tahan nak gelak.Semasa baling gula-gula adalah akak sorang tu.Punyalah dia nak menyambut gula-gula, dia angkat skirt yang dia pakai Duduk pulak tu..Adui…nengok wayang free lea malam tu.Bukan sekali tapi tiga kali. Hahaahaha.Macam budak-budak akak tu.

Buat pengantin, selamat pengantin baru.Semoga bahagia dan kekal ke anak cucu






Mak mertua dan kakak ipar

2 ulasan:

  1. Akak tu 'tadah' gula2 untuk anak dia kot. :)

    BalasPadam
  2. hahaha..lucu kali jak..abul pernah g kenduri..make baju melayu tp seluar track memang nampak gilak make track..lucu kali jak...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.