MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 5 September 2012

Bila tak fokus.....

Mi Bandung adalah makanan kegemaranku.Ahad lepas buat sikit sebab ada sebungkus perencah mi bandung yang suami beli kat Muar. Mi  bandung kalau pekat lagi sedap kan. Tengah masak dok sembang dengan suami.Ralit betul berborak sampaikan termasuk lebih air di dalam kuah mi bandung. Adui....macam mana nak buat ni.Nasib baik terlebih sikit je.Tapi tercair jugaklah kuah mi bandung ni. Suami cakap takpe sebab rasa dah ada.Lea tak gunakan udang ke, sotong ke.Lea buat kuah dengan tulang je.Lagi sedap rasanya ada rasa tulang tu.Kalau pekat rasanya lagi sedap kot.... Lain kali kalau masak , kena folkus betul betul betul....Jadinya.......................................Terimalah Mi Bandung Tulang Cair dari lea. Hahahahaha


1 ulasan:

  1. Kakcik adalah penggemar mi bandung, tapi tak pernah buat sendiri. :)

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.