MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 31 Julai 2012

Semua serba tak kena.


Puding jagung, ayam bakar, murtabak singapore dan nasi bukhari.

Nampak menyelerakan kan? Tapi semuanya langsung tak sedap.Ada yang tawar, terlebih rempah, masin semuanya ada.Kali ke3 membeli di Pasar Ramadhan.Pasar Ramadhan yang mana tak payahlah kan nak bagi tahu. Tapi semuanya sangat-sangat menghampakan.Frust sangat dengan rasanya.

Dah suruh suami keluarkan ikan dari peti sejuk.Bila suami ambik dia cakap takpelah, hari ni kita beli je. Kesian kat ayang.Penat..Tapi suami pun cakap dia main telan je.Takde yang sedap....

Peniaga sekarang nak untung je kan? Cubalah buat sedap sedap sikit.Macam mana bagi suami dan anak-anak makan tulah yang dimasak.Ni...janji ada je kan. Tapi dah dipikira nak buat macam mana.Bukan rezeki nak dapat makanan yang sedap.Tapi, itulah kali pertama dan terakhir beli kat gerai tu.

1 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.