MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 1 Jun 2012

Sibuk manjang si dia

Sibuk betul suami sekarang. Semua kerja dah dibawak kerumah. Walaupun mulut kat bising tapi dihati tu Tuhan je yang tahu. Macam dok sorang je dekat rumah.Jadi sunyi sepi je rumah. Tapi sidia macam faham-faham je apa yang bermain difikiran dan hati si isteri.

Jom sayang kita jalan-jalan.Kita pusing-pusing.Kita makan satay.Hehehehe  Senyum sampai ke telinga si isteri. Dah lama dah nak makan satay.Teringin benar rasa.Jadinya dapat juga makan satay dekat Pulau Meranti.Alhamdulillah....

Sampai ke rumah tolong suami buat kerja. Dapat siap cepat sikit. Boleh hantar ke celcom cepat sikit. Dah hantar leh cepat masyuknya.....Heheheehe.. Jadinya leh lea tumpang sekaki.Ye tak bang. Hehehehehe.





3 ulasan:

  1. bznyaaa...tolong la encik abg ya kak..hehe...slmt berdating sambil mkn2 sate

    BalasPadam
  2. Bz2 pun sempat juak pegi mkn sate....

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.