MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 25 Jun 2012

Rindu dekat budak kecik ni....

Hari Jumaat lepas balik kerja singgah ALAMANDA dengan suami nak carik barang. Takde dekat ALAMANDA pergi Presint 14 kedai tutup pulak. Lastnya suami cakap, lama dah tak jumpa budak kecik. Suami pun callah bapak budak kecik ni ajak minum. Pertemuan diadakan di Laman Perdana berhampiran dengan Kompleks JPM Putrajaya.Jumpa jugak achik dengan syasha. Dah pandai nak bercakap ngan kita. Tak takut orang pulak tu. Semakin comel si kecik ni dan semestinya muka macam muka maknya. Menu kami hari tu hanyalah sate dan rojak sotong kangkung. Pada peretemuan singkat itu habis  jugalaklah masalah negara dibincangkan.Hihihihi
  




2 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.