MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 26 Jun 2012

Bila suami beli kasut..

Dia jarang nak membeli kasut. Beli pun rasanya dua tahun sekali. Tak macam bininya ni.Bulan ni je dah beli 4 pasang kasut. Tapi dok pakai dua je.Yang dua lagi..mmmmmm tak tahulah bila nak pakai. Perempuan bolehlah selalu nak beli kasut sebab murah dari kasut lelaki. Kasut lelaki ni...mahalnya....Tulah suami kalau tak betul2x nak beli dia tak beli. Tapi tulah, bila si dia dok beli kasut, habis satu jusco dipusingnya tak jumpa yang berkenan. Dah jumpa size takde pulak. Akhirnya dia dok pergi dekat kedai-kedai di luar Jusco. Sampai 3-4 buah kedai. Akhirnya dia jumpa jugak kasut dan size yang sesuai dengannya. Adui...lomah den...Sabtu lepas dari jam 4.45 sampai jam 7.30  mencari kasut dia saja. Penat..............






2 ulasan:

  1. Dulu2 kakcik suka beli kasut yang sedondon warna dengan baju, tapi sekarang selagi tak lunyai selagi itulah kakcik pakai! :)

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.