MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 30 Mei 2012

S.E.J.U.K

Sejuk sangatlah dekat opis hari ni.Tak larat betul rasanya.Dah tu nak ke tandas je.Tu yang tak tahan tu.Dahlah perjalanan nak ke tandas tu rasa jauh benar.Nasib baik boleh kontrol lagi. Hahahaha. Dan sudah semestinya bila sejuk ni mata ni rasa nak tido je....Bahaya betul....Tapi kalau dapat tido syokkan? Tak sabar nak tunggu 4.30 petang.Nak balik.Boleh tido....Ooooppppsss.Nak kena masak dulu ni...Apa menu petang ni ye?Nak kena memikio lagi menu ni.....
Dekat sini pun sejuk jugak.

4 ulasan:

  1. haha..jauh na jamban ya..nasib bait pat tahan..kmk mun part sejok2 tok kin kuat mkn....

    BalasPadam
  2. untung kan opis rasa sejuk. cam mek kat opis tok...panas arr. aircond kedak xda rasa :(

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.