MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Friday, 18 May 2012

Salam jumaat dan cerita malam tadi

Assalammualaikum semua. Selamat pagi. Apa kabar hari ni? Lea sihat je dan semakin sihat.Dah sarapan?Lea makan roti bakar style hainan punya. Siap ada chesese lagi tu. Mana tak semakin sihat. Hari ni pergi kerja dengan bersemangat sekali.Ada misi yang perlu dilaksanakan. Misi apa tu? Nantilah lea ceritakan. Malam tadi walaupun mengantuk jam 11 lebih jugak tido. Sedar-sedar pagi tadi suami ada dekat sebelah.Tak bagi tahu pun nak balik semalam.Entah jam berapa ntah dia sampai. Terkejut jugak pagi tadi. Yelah...mula-mula tido sorang dah tu bangun pagi pulak ada geng dekat sebelah. Gosok mata jugaklah 2-3 kali.Takut cuma mimpi semata-mata. Auw....takut mak nyah....Ok.7 minit lagi nak 7.30 pagi. Kena mula bertugas sebab lea masuk jam 7.30 pagi. Kena jalankan amanah bangsa dan negara sebaik mungkin.Gaji dah naik ma......

Gambar 6 tahun lepas.Sekadar gambar hiasan.Tapi bila tengok rasa syahdu je. 6 tahun.macam-macam dugaan dah dilalui.Moga kekal untuk selamanya.

10 comments:

  1. Lea baru 6 tahun, kakcik dah masuk 26 tahun. Semoga rumahtangga kita sentiasa dalam kasih dan limpahan rahmat Yang Maha Esa. Amin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah kak chik. sama-sama kita berdoa

      Delete
  2. semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat...

    ReplyDelete
  3. semoga berbahagia sentiasa :D

    ReplyDelete
  4. Malam tadi kan malam Jumaat. Itu yg dia balik juga w/p tak beritahu lea terlebih dulu .... hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.takde apa2x yang berlaku semalam yb...hahahaha

      Delete

Terima kasih atas komen anda.