MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Wednesday, 30 May 2012

Roti canai sedap...

Roti canai dekat PP Maju ni jugak yang kena dengan selera lea.Makan macam tu je sedap tanpa dengan kari dan dhalnya.Pekena dengan teh tarik takpun dengan teh ais.Pergh.....Meletup.....



18 comments:

  1. Mmg terliur tengok roti canai tu :)

    ReplyDelete
  2. layan canai pagi2 nang bez kak...

    ReplyDelete
  3. Nampak garing. Itu yg buat ianya jadi sedap kot.

    ReplyDelete
  4. Guna walkie talkie tu pasal on duty ke? ngeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. suami yn on duty yb.sekejap org rela panggil.sekejap org krt panggil

      Delete
  5. Nasib baik mek pagi tek mam roti canai juak. mun x...ngidam mek diat entry tok. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. layan blog akak tok nang soh kita meleleh aek lio..nang mcm2 jak akak tok publish psl makanan..bez2..mok bejiran ngn akak tok...sine umahnya hoooo

      Delete
    2. nasib bait dah makan zie ooo

      Delete
    3. yumida...boleh2x berjiran ngan kamek.rumah sebelah tok kosong jak walaupun ada org nyewa

      Delete
  6. roti canai kalau kena dengan dhal memang best.kalau kari biasa tu akak kurang gemor..:)

    ReplyDelete
  7. mmg sedap nampaknya...lagi2 klu garing mcm tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah.sedap munna.memang lea mintak garing garing

      Delete

Terima kasih atas komen anda.