MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 23 Mei 2012

Kegemaran si dia....

Lea tak taulah kenapa En.Sham ni suka sangat makan sushi. Ni adalah borongan dia dekat Carrefour. Rm25 untuk sushi sahaja.Bayangkan satu RM 1.50. Beli banyak dapatlah dapatlah percuma 4-5 sushi.Ada lebih kurang 30 semuanya.Lea cuma makan 5 je.Yang lain-lain...Tanyalah En.Sham. Nasib baiklah saiznya kecik kecik je.Dia paling suka yang ada salmon. Tadi siap beli beras jepun nak buat sendiri.Katanya lah.Tapi yang tukang buat lealah. 



6 ulasan:

  1. Kakcik tak pernah cuba pun makan sushi. :)

    BalasPadam
  2. sedap ke sushi tu cc?
    euww..iza x leh terima langsung.
    mcm mkn ikan mentah.huhu

    ^izzah_nhkm^

    BalasPadam
    Balasan
    1. sedaplah izzah.tapi saya makan yang ada mayonis je.klu yg ada salmon mentah tu memang tak makan pun

      Padam
  3. Tangga orang makan sushi macam nyaman jak. Huhu.

    BalasPadam
  4. munna dan suami sama2 suka makan shushi

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.