MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 25 Mei 2012

Dapat dah.tapi........

Dah dapat pc baru.dari skrin kecik ke skrin besar.Dari yang lama ke yang baru.Luas sungguh permandangan.Tapi dari cakap unit berkenaan jika pegawai baru datang pc baru tu akan diambil semula untuk dibagi dekat pegawai berkenaan.Mungkin akan dapat pc yang lama yang susah nak dihidupkan.Kena godek godek dulu kabel di belakang baru boleh dihidupkan.Tapi semalam lea dah berputus asa dah nak godek godek sebab digodek godek pun tak hidup hidup jugak. Beginilah nasib badan kita yang bukan pegawai ni.Takpe yang penting kerja jalan.Lama ke baru ke sama jekan. Yang bezanya lambat dan cepat nak dihidupkan je. Saya yang menurut perintah demi bangsa dan negara.


2 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.