MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Monday, 9 April 2012

Mencari obor-obor

Semasa jalan-jalan di Sematan ari tu, lea lihat ramai bot kecil di persisiran pantaiTanya makcik rupanya mereka dok cari obor-obor.Seekor dijual dengan harga 80 sen di kilang yang berdekatanMemang banyak obor-obor hari tu.Kami yang dok berdiri dekat jeti pun boleh lihat obor-obor  ni.




10 comments:

  1. Diaorang buat apa dengan obor2 tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mereka buat yang cucuk2 mcm sate tu kakchik

      Delete
  2. post la pic obor-obor.. nak juga tengok..;)

    ReplyDelete
  3. Mesti carik obor2 tuk bermusim ndak?...

    ReplyDelete
  4. Obor2? wt pe erk? yang cam sate yang kering2 tuh erk?

    ReplyDelete
  5. Nang musim time tok.. P kat Jepun ngn semenanjung malaya sidak sik makan obor2.. Kadang2 heran juak.. Macam kenak la sidak sik tauk cemne nak makan benda ya...

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.