MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 12 Mac 2012

Teringin nak makan nasi ayam


Hari ni suami sepatutnya pergi Johor jam 3 petang tadi.Tapi bila lea call jam 4 masih dekat Pandan Indah. Singgah makan.Rupanya dia dok menguruskan  hal-hal insurans dan cukai jalan kereta dan motorsikal. Nak batalkan geran lagi. Macam-macamlah. Jadinya bila dengar dia tengah makan lea kirimkanlah nasi ayam.Sebab malas rasanya nak masak hari ni. Boleh pulak sampai serentak dekat rumah tadi. Tapi takde pun nasi ayam di tangan. Monyok dah muka lea. Perut lapar....

Lastnya suami cakap.Abang tak sempat beli.Baju nak ke Johor tak kemas lagi. Jap lagi abang beli dekat kedai kat depan ye.

Lepas siap semua, suami pun keluar balik belikan lea nasi ayam. Rasa sedap benar nasi ayam yang suami beli. Memang sedap pun. Hehehehe.

 Itulah kisah lea dengan nasi ayam....................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.