MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Sabtu, 3 Mac 2012

Patutlah harga mahal, lambat nak membuatnya


Patutlah dekat kedai harganya mahal. Susah dan lambat membuatnya. Dekat nak 2 jam dekat dapur.Tu untuk dua orang makan tu.Kalau ramai mau seharian duk kat dapur. Lain kali kalau nak buat, kentang dengan coleslow  lea beli siap-siap dekat kfc ke, mcd ke. Buat sendiri leceh benar rasanya. Tengok dekat AFC senang je mereka membuatnya.Mungkin dah pro kan. Kita ni masuk dapur pun boleh kira ngan jari. Buat pun masakan yang simple-simple je. Tapi yang seronoknya suami bagi **** dari *****. Oklah tu kan. Sedap jugaklah tu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.