MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 7 Mac 2012

Lampu pecah kaca

Time pergi Jalan Pasar kawan suami dok kirim lampu pecah kaca. Lea dan suami  dok pelik.Lampu pecah kaca? Rupanya benda alah dekat  bawah ni. Lampu pelbagai guna. Bagi orang perempuan elok di letak di dalam kereta.



Lampu ni bewarna merah. Berkelip-kelip. Kalau kereta rosak ke tepi jalan boleh bukak lampu ni. Bagi tanda ada kereta rosak tepi jalan.dari jauh boleh lihat lampu merah berkelip-kelip.




Yang ni pulak boleh untuk memotong kabel, wayar dan sebagainya. 
Dan yang dibawah inilah yang boleh memecah kaca. Tajam.Jika terperangkap di dalam kereta, ianya boleh digunakan untuk memecahkan cermin tingkap.




Ni pulak lampu suluhnya.
Pelbagai guna kan. 
Tapi...sepanjang Jalan Pasar kami pergi langsung tak jumpa sebab semua kedai cakap dah habis.
Kalau ada lea pun nak sebijik untuk letak di dalam kereta.

4 ulasan:

  1. Ooo... macam tu rupanya. Elok juga untuk dimiliki ni. :)

    BalasPadam
  2. curious juak kmk tek kak.hehe.ya duhal lampu pecah kaca..multifunction.hehe

    BalasPadam
  3. bgs lampu ya hooo..byk kegunaan....baru tauk juak lampu pecah kaca ya

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.