MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 1 Februari 2012

Sakit

Sakit ada pelbagai jenis penyakit kan.Sapa yang nak sakit?Takde sesiapa kan?Kalau boleh semuanya nak sihat sesihat sihatnya.Sihat untuk melakukan pelbagai tugas harian.Betul kan?

Kalau sakit, ke kliniklah kita.Tak pun ke hospital.Takpun jumpa bomoh.Takde?Ada....zaman sekaranglah rasanya semakin banyak penyakit bomoh-bomoh ni kan.Yelah dengan cerita yang keluar kat tv, pawagam banyak cerita yang jenis macam ni.Itu pengaruh besar jugak.

Kadang-kadang tak percaya jugak.Tapi ada part terpecaya jugak. Sebab berlaku pada diri sendiri.Sudah puas turun naik hospital.Sudah puasa keluar masuk klinik.Tapi akhirnya seorang ustaz juga yang menyembuhkannya.Bukan bomoh ye. Kena terima hakikat dalam kehidupan kita di dunia ini ada makhluk lain yang menumpang sama.

Iktihar, usaha itu penting.Jangan tak berusaha langsung. Tak bole klinik kita pergi hospital.Tak boleh jugak pergi ke tempat perubatan Islam.Insyaalah.....

2 ulasan:

  1. dulu munna pun tak percaya...tapi bila ada ahli keluarga yg terkena baru lah percaya pada tu semua

    BalasPadam
  2. Hidup lebih ceria dengan Perap Cenderawaseh..rahsia hilang segala sakit dan tingkat ketrampilan daripada alam semulajadi nano mikrofungus dan tumbuhan

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.