MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Sabtu, 18 Februari 2012

Malas...tapi kena buat jugak...

Hari ni malas betul nak masak.Tapi mengenangkan suami nak makan , kenalah masak jugak.Kesian dia.Dahlah hujung minggu je kat rumah.Time tulah nak makan dari air tangan bininya ni. Lusa dah turun Johor balik. Nilah je yang sempat dimasak. Paprik ayam dah lama lea teringin nak makan.Ikan Cencaru bakar sumbat ngan sup tauhu jepun fav. suami. Bertambahlah dia makan hari ni.




5 ulasan:

  1. nyaman eh..mun pat merasa makanan camtok..nang mabeles!

    BalasPadam
  2. Itu dah cukup best tu. Yang penting makan hasil air tangan isteri.

    BalasPadam
  3. huhuu tu lah tugas namanya pompuan kan dik .. nak x nak kena gak buat , nak2 yg ramai anak tuu huhuh .. bilalahhhh masa nak rehat huwaaaaaaaaaaaaaa

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.