MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 14 Februari 2012

Kelibut @ kelam kabut


Kelam kabut...


Suami selalu cakap yang lea ni spesis yang kelam kabut.Kadang-kadangnya diebut suami kelibut.

Bila duduk sorang-sorang kadang-kadang terpikir jugak, betul ke aku jenis kelam kabut. Memang betul pun. Lea selalu tinggal sorang dekat rumah bila suami outstation.  Bila ada sesuatu berlaku, selalunya lea akan telefon suami.Tapi...cara menelefon, cara bercakap tu memang bunyinya kelam kabut.Kadang-kadang suami tak paham dibuatnya. Akhirnya suami akan cakap, boleh tak cakap perlahan-perlahan, satu-satu bagi abang faham.Kelam kabut betul.....Suami akan cakap lagi, jangan kelam kabut.Benda senang...Boleh diselesaikan. Satu lagi....jangan cepat panic, berfikir sikit, jangan terus fikir lurus je...Biar bercabang sikit.Ada baik ada tak baiknya.Fikir mana yang baik mana yang buruk. Jangan fikir negatif je.Setiap masalah pasti akan ada jalan penyelesaiannya.

Sekian , terima kasih

minah kelibut.

3 ulasan:

  1. hehehehe
    kadang2 geram jugak dengan kawan2 yang kelam kabut ni..terutama kalau sesuatu terjadi..kol cheqna n cakap tak teratur..kita nak faham susah =)
    tapi kalau ingat balik mesti senyum sensorang ni =)

    BalasPadam
  2. Haha.. Benar padah laki ktk.. Kenak sabar dolok.. Pasya carik idea untuk solve problem ya... :D

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.