MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Friday, 13 January 2012

Ladies in Green 2005



Dah masuk 7 tahun usia video ni.Lama dah lea cari baru berjumpa. Rindunya zaman dulu-dulu.Leh menyanyi leh menari. Ni masa program PUSPANITA yang diadakan di INTAN Sungai Petani kalau tak silap. Sebulan jugak berlatih tu.Tapi tetap kayu jugak.Geng menari tu sudah semestinya KAK TUN, PN.RUZITA (bini bos) CIK YANG dan VALERIE. Kalau korang pandai leh tau mana lea kan.Time tu slim sikitlah.Hahahaha.Jangan gelak ye sebab lea sendiri nengok video ni lea sendiri gelak.

15 comments:

  1. Wahhh....retis 7 taun yg lalu eh hehhe..

    ReplyDelete
  2. wah serba boleh rupanya lea ni ....

    ReplyDelete
  3. wwaah kenangan mahal tok!

    ReplyDelete
  4. Salam ziarah balas..:)

    Suka blog cik mon ni...ceria comel!

    ReplyDelete
  5. huhu. tengah gelak nih...

    jom baca kejap..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/berkata-dengan-lemah-lembut.html

    ReplyDelete
  6. eh! tersilap komen kat entri lain la plak haha

    ReplyDelete
  7. adakah cc yang paling kanan itu??hehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah.hehehehe.zaman kegemilangan 10 tahun lepas.5 bulan lepas tu kahwin. hehehe

      Delete

Terima kasih atas komen anda.