MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 26 Januari 2012

Ke Tanah Tinggi Cameron

 Isnin lepas sebelum balik ke Puchong kami suami isteri mendaki ke Tanah Tinggi Cameron.
Hampir 6 tahun dah baru lea ke Cameron semula.
Dari Teluk Intan kami ikut jalan Simpang Pulai.
Dekat nak 2 jam jugak nak sampai ke atas.
Yelah dengan kereta yang banyak betul hari tu menjadikan perjalanan kami agak perlahan.

Mendaki perlahan-lahan

Permandangan yang dapat dilihat

Antara bekas tanah runtuh yang lea dan suami lalui.

Alhamdulillah...dah sampai .........

Sempat lagi posing..dengan cendawan goreng dan keledek ditangan.
Nampak selekeh na aku....

Sempat lagi menyinggah...
Muka aku tengah menahan panas cahaya matahari.

Tapi pergi kali ni Cameron sangat sangat sesak.
Memang tak menyinggah sangat.
Tak larat ...dengan nak cari parking lagi.
Balik pulak lea dan suami ikut jalan Tapah....

Hanya sempat membeli teh berperisa strawberi

Bunga dari suamiku...hihihihi
senyum sampai ke telinga aku.

6 ulasan:

  1. baru penah skali pi cameron. ntah bila nak pi lagi

    BalasPadam
  2. munna pun baru naik sekali je CH....

    BalasPadam
  3. teringin na mek nk ke sia koh mon. ariya nang plan nk honeymoon kat cya after raya. tp sekali diat mek preggy. terpaksa mek batalkan hasrat nk honeymoon di cya...huhu

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.