MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 4 Januari 2012

Gayat jugak aku kali ni...

Cabel car di Genting sepuluh kali naik pun lea tak rasa apa.Tapi di langkawi gayat jugak lea. Dekat atas walaupun cuaca sejuk baru lepas hujan, muka lea rasa panas je.Suami pun cakap muka dah pucat.Lea takut ok.... Siapa punya kerjalah buat kabel car ni.Cukuplah sekali naik.Tak nak naik lagi dah. Suami oklah.Dia dah biasa naik tempat tinggi-tinggi ni.Paling tinggi dia naik tower telco di gunung ledang.Tapi bagi kita yang tak biasa ni...pucat jugak muka....



3 ulasan:

  1. saya memang tak berani naik .. terfikir macam2 perkara buruk .. orang bayar pun tak mahu naik.

    BalasPadam
  2. nak naik jugalah nanti ...cuti2 langkawi bln 2 nanti

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.