MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 14 Disember 2011

Peristiwa di dalam lif petang tadi

Opis lea di tingkat 3.
Jadinya tadi nak balik tunggulah lift buka.
Tiba ditingkat 2, masuklah sorang lelaki berkopiah dengan sepasang c_ _ a.
Orang  c_ _ a. ni kalau cakap kita pun tau kan.
Riuh dan kceoh sikit.
Dah tak heran dah.
Tapi lelaki tu boleh cuit lengan lelaki  c_ _ a tu dan tanya.
Kenapa ye kamu kalau bercakap mesti bising.
Lelaki  c_ _ a tu cakap sudah biasa.
Lelaki tu cakap lagi dan buat lea rasa tak syok 
Boleh tak jangan cakap macam tu. Ganggulah orang sekeliling.Intonasi dia tu yang tak sedap di dengar.Bunyi kasar sangat.
Bagi lealah...jgn jatuhkan air muka orang di tempat ramai orang.


6 ulasan:

  1. salu org gya nang kompiden nego org.bagei nya bagus.kopiah atas palak mun nyakit ati org bagus simpan lam poket jak nak oo

    mek ada experience ya mek paham hehe

    BalasPadam
  2. betul tu.. c_ _ a tu tak marah ke? tak pasal2 gaduh kat situ.

    BalasPadam
  3. Ok gik asa kmk sidaknya tegur cemya... Jangan jak provoke balit.. :D

    BalasPadam
  4. @f.i.e.z.ayalah..terkejut juak kamek fieza.mcm ya bagus benar

    BalasPadam
  5. @AmirFXtapi cara orgnya kasarlah mir.takut kelaie jak dlm lift ya

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.