MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 1 Disember 2011

Bubur nasi sedap?di mana tu?

Suami selalu cakap, bubur nasi yang sedap adalah di Taman Selesa Johor Bahru.
Tapi dah 3 kali pergi takde pulak dia nak bawak lea pergi.
Pergi makan pun di kedai tomyam biasa je.....
Jadi pergi kali ni, suami bawak pergi kesana.
Memang sedap buburnya dengan lauk-lauknya.
Yang paling sedap kangkung goreng belacan.
1 set bubur RM5 yang mengandungi telur masin, ikan tenggiri masin, lobak masin, sambal , kacang ,sambal bilis dengan bawang dan kangkung goreng belacan.
Bagi yang ke johor bahru jangan lupa singgah ke gerai ini .
Lokasinya...gerai -gerai yang berhadapan dengan Selesa Plaza dan gerai ni berhadapan dengan seven eleven.
Gerainya biasa je.
Tapi ramai pengunjungnya.
China, india, melayu semua ada.


kangkung goreng belacan
telur masin, sambal,ikan masin,lobak masin dan kacang goreng
sambal ikan dan bawang
buburnya
suami tengah menjamu selera

13 ulasan:

  1. Di Kg. Baru, Kuala Lumpur pun ada bubur nasi yang dihidangkan dengan lauk-pauk begitu. Suami kakcik suka makan. :)

    BalasPadam
  2. jauh beno kat JB tu kak.. hehehe

    selalu makan bubur kat Nilai je

    BalasPadam
  3. eeeeeeeeeee nyam ehhhh. nelan liur mek diat entry tok

    BalasPadam
  4. sedap je tgk bubur nasi mcm tu... terliur pulak munna tgk

    BalasPadam
  5. ni kt taman selesa ke? taman sentosa?
    tgk tmpt mcm kt taman sentosa dpn plaza sentosa je ... he3

    BalasPadam
  6. di taman sentosa. :)

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.