MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 20 Disember 2011

Benda wajib dibeli...

Sebelum balik udak siti g Carrefour ngangkut roti gardenia.
Kat Sarawak ada tapi mahal....
Kalau dekat airport dok melihat orang bawak roti gardenia banyak samaada orang tu orang sarawak ataupun orang tu nak pergi sarawak.
Yang dalam troli tu untuk 3 family tu.
Sampai tak muat letak dalam kotak tinggal jugak untuk lea dekat rumah.

Pilih dak jangan sik pilih

3 ulasan:

  1. Roti gardenia beli banyak2 bukan tahan lama pun..
    Lain la mcm kek sarawak yg pemes tu..tahan berbulan2..rindu nak p sarawak lg...kalau balik sane gtau la,nak kirim..hehe :)

    BalasPadam
  2. Kalau Lea tengok tangan kakcik, seurat emas pun tak ada. :)

    BalasPadam
  3. Alamak dah hantar komen di ruang yang salah la... :(

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.