MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 15 November 2011

Di pagi raya haji

Walaupun lewat nak jugak update pasal raya haji hari tu.
Tahun ni lea beraya di kampung suami di Teluk Intan.
Harus ikut turn sebab raya puasa lepas beraya di Kuching.
Menu di pagi raya.
Lea masak nasi tomato, ayam masak merah, sayur campur dan jelatah.
Akak ipar pulak buat mi bandung.
Seronok makan bila berkumpul ramai-ramai.
Tapi yang bestnya...jering jugak yang menjadi pilihan di pagi raya.
Sedap sungguh nengok suami makan pagi tu sebab dia langgar diet .
Makan nasi tomato jugak pagi tu....
Kena gelak jelah.
Lepas makan siap-siap nak ke Masjid Kampuing Changkat Jong sebab hari tu ada 8 ekor lembu nak dikorbankan.Esoknya pulak 10 ekor.
sedapnya suami makan.tak sedar tu isteri dekat belakang

jering yang tidak dilupakan

besar dah anak buah aku ni....

6 ulasan:

  1. Perghhhh.. Jerin ya makan ngn sambal belacan tumbuk ngn pusuk.. Adohh2.. Kecor aek liur...

    BalasPadam
  2. wah meriah juga..
    suka jering tu, goreng pun sodap hehe

    salam kenal, terima kasih singgah blog qema:)

    BalasPadam
  3. nyaman ada jk laok paok....krok2 perut mek nangga...suka sambalnya..mabeles...

    BalasPadam
  4. @AmirFXnyaman ya...tapi kamek sik berapa suka gilak makan jering

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.