MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 12 Ogos 2011

Tik..tok..tik..tok..

Tik..tok..tik..tok..
jam di tangan bergerak.
jam di dinding pun bergerak.
Tandanya masa pun bergerak jugak.
Tak boleh untuk diundur.
Sentiasa kedepan.


Mukadimah je tu....
Assalammualaikum semua.
Salam jumaat dari lea.
Hari ni hari ke 12 kita berpuasa.
Persiapan raya pun semakin rancak kan.
Lea banyak lagi tak beli.
Tunggu adik datang sini barulah soping sama-sama.
Cuti minggu depan pun dah lulus dah.
Nak balik ke Teluk Intan.
Sebelum balik kuching kena melapor diri ke Teluk Intan dulu.
Jenguk orang tua.
Yang penting selasa minggu depan kena settle semua kerja.
Barulah bercuti dengan hati riang.

3 ulasan:

  1. betul kalo semua kerja dah settle baru la tenang nak beraya sakan....:)

    BalasPadam
  2. wah! persiapan dah semakin rancak..cuti pun dah lulus..seronok kan???

    BalasPadam
  3. Seronoknya dapat beraya dikampung.

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.