MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Rabu, 10 Ogos 2011

Rumah baru......








Sebelum ini koleksi kesayangan suami ni,
dia letak dalam akuarium besar je.
Sekarang koleksi air combat ni dah ada rumah baru.
Semangat betul suami dok pindahkan koleksi kesayangan dia ni.
Yelah..KOLEKSI AIR COMBAT sekarang susah nak dapat dah.
Tu pun koleksi suami ni tak penuh lagi.
Akuarium dia bagi je kat jiran.
Lea tak nak dah bela ikan.
Balik Kuching je mesti ikan mati.
Teringat kat ikan kelisa yang pernah kami bela....
Sedih.........

8 ulasan:

  1. Best ehhh.. Kmk minat juak nak molah koleksi kedak ya... Jeles juak nangga...

    BalasPadam
  2. @AmirFXtapi kinek tok susah nak dapat dah koleksi air combat ya mir

    BalasPadam
  3. cantiknya rumah baru utk koleksi hubby lea....

    BalasPadam
  4. @munna beli dekat ikea munna.semangat betul nak pindahkan ke rumah baru tu..

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.