MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Tuesday, 23 August 2011

Jalan-jalan di waktu malam

Bila adik dah ada kat sini memang nak kena bawak di jalan-jalan.
Lepas tarawih terus zuppp....ke ICITY SHAH ALAM.

Pergi malam isnin memang takda orang pun.

Tenang je berjalan.

Nak bergambar berduaan pun senang sebab adik ada tukang tangkap gambar.
Adik memang suka bergambar.

Macam-macam gaya ada.
Nak tengok gambar dia, pergilah kat blog dia.
BLOG ADIK LEA
Nanti2x adalah dia update tu.





3 comments:

  1. Masa kakcik pergi dulu, pengunjung sangat ramai dan keadaan (cuaca) agak panas. Rasanya kakcik tiada keinginan untuk pergi lagi.

    ReplyDelete
  2. mcm dlam citer hindustan hehe

    ReplyDelete
  3. dah pergi skali..tanak pgi dh..huhuhu

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.