MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 1 Ogos 2011

5 tahun berlalu

Alhamdulillah.
Hari ni 1 Ogos 2011 genaplah 5 tahun lea berhijrah ke Semenanjung Malaysia.
Dalam 5 tahun ni sudah 2 jabatan lea bertugas.
Banyak pengalaman yang ditimba.
5 tahun,,,,
Macam-macam perkara yang telah berlaku.
Ada cerita duka.
Ada cerita gembira.
Ada yang menitiskan air mata.
Ada yang tersenyum hambar.
Ada yang tersenyum suka.
Ada yang tergelak besar.
Begitulah rencah kehidupan kan?
Untuk kembali ke Sarawak mungkin mustahil.
Sebab suami dan kehidupan lea sudah di sini.
Memang kerinduan kepada keluarga, kampung halaman sentiasa ada.
Tapi hakikatnya harus lea terima.
Disinilah kehidupan lea.......

12 ulasan:

  1. selamat berpuasa walau dimana saja berada =)

    BalasPadam
  2. Sarawak dan Semenanjung dah tak jauh sekarang - tambahan dengan adanya perkhidmatan tambang murah. Pergi pagi, balik malam pun boleh. :)

    Selamat berpuasa Lea.

    BalasPadam
  3. xpelah lea...mana2 pun kehidupannye penuh makna...kerinduan tue of coz ade kan...

    BalasPadam
  4. aoklah lea..kmk 3/8 genap 5 thn..hehhe

    BalasPadam
  5. @kakciktulah kak chik.kalau boleh sekarang jugak nak balik kuching

    BalasPadam
  6. saya dah 2 tahun kat sini... insyaallah akan kembali kampung halaman sabah... bila tu yang tak tau... hehehehe

    BalasPadam
  7. memang selalu bila di rantau hati meronta2 nak balik kampung...

    kalau kita tak berjalan... meronta2 pulak nak pergi tempat orang kan...? raya ni raya kat mana lea?

    BalasPadam
  8. @Rozita tahun ni raya dekat Kuching,....hehehe.seronoknya....

    BalasPadam
  9. @dwaty xpe.timba dulu byk2x pengalaman ditempat org.baru balik kpg

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.