MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 19 Julai 2011

RINDUNYA...

Nak jiwang sikit malam ni.
Petang tadi suami dah ke johor sampai jumaat.
Takpun sampai sabtu.
Sorang-soranglah dekat rumah.
Dah dia ada dekat rumah ada je kena tau.
Tapi bila dia takda rindu pulak yang datang.
Entahlah....
Tapi bila dia outstation, bila nak salam dia tu,
adui...air mata mesti membasahi pipi.
Lea tak taulah ngan org lain.
Tapi lea mcm tulah gayanya bila suami outstion.
Naper ek...rasa sedih sangat tau......

suami bagi duit suruh beli sendiri je bunga.
sungguh tidak romantik sidia.takpelah kan...
tapi lea beli 2 kuntum je.
cukuplah kan.
sesuai dengan bekasnya tu.
nengok bunga ni ingat suami.
argh........rindu sangat sama dia.

2 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.