MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 17 Julai 2011

NAK NENGOK BUNGA....

Salam semua.

Korang dah ke pergi ke FLORIA PUTRAJAYA.Rasanya hari ni last.

Lea dah pergi minggu selepas sebelum pergi ke Hospital Serdang melawat abang ipar.

Memang setiap tahun akan pergi kalau ada FLORIA ni sebab nak pergi bunga dan pokok bunga.

Tahun ni takde beli pokok bunga sebab bunga dekat rumah dah banyak.

Nak tengok?Nantilah lea ambik gambar dan tunjukkan ye.

Hari tu cuma beli bunga ros je.Dapatlah RM2 sekuntum.Lea selalu beli dekat opis RM3

sekuntum. Bolehlah untuk letak dalam vase dekat rumah dan semestinya 3 kuntum di dalam

bilik beraduku. Biar nampak romantik sikit. Hahahaha.





memang tak sah kalau tak menjadi model hari tu






5 ulasan:

  1. dah p dah minggu lepas...paling best dok bilik aircond..haha.

    nak p bunga api tak sempat

    BalasPadam
  2. lebih romantislah lepas bilik tidurnya. tak sempat nak ke mana pun, baby tak sihat.

    BalasPadam
  3. @faisal apardi lea pergi time hujan lebat...masuk kat hall tu jelah

    BalasPadam
  4. Jauh gilak.. Mun di sitok tek mok juak pergi...

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.