MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 18 Julai 2011

LAST DAY PUN PERGI JUGAK...


Hari kedua Floria lea dah pergi.
Hari terakhir pun lea pergi juak tetapi kali ni dengan maya n zam.
Bila dah ada maya dan zam bolehlah bergambar berdua kali ni.
Banyak2x benda kat sini pelamin di bawah ni jugak yang lea suka tengok.
Cantikkan.Penuh dengan rose merah.
Mesti mahalkan.....


Tapi kan...time lea kahwin dulu pun pelamin lea penuh dengan bunga.
Tak percaya...boleh tengok dibawah ni..
*
*
*
*


ni pelamin kat umah lea


ni pelamin belah suami.

simple je pun.tapi lea suka sebab banyak bunga....

4 ulasan:

Terima kasih atas komen anda.