MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 31 Julai 2011

Hadiah sebelum Ramadhan

Hehehehe..lea dapat dapur baru.
Suami hadiahkan...
Nak tergelak pun ada.
Sebenarnya dapur lama dah teruk sangat.
Hadiah kahwin dari abang ipar 5 tahun lepas.
Sejak dua minggu lepas asyik cakap dengan suami....
Dapur ni dah teruk benarlah.
Gaji ni nak beli barulah...
Tapi suami buat tak tau je apa yang lea cakap.
Sampailah petang semalam dekat Carrefour.
Dia suruh pilih nak yang mana?
Alhamdulillah.Seronoknya rasa dihati.
Kita pilih yang sedang2x saja dari segi rupa dan harga.
Dah sampai dekat umah, sambil suami pasangkan dapur baru,
dia pun cakap

Dapur ni sebagai semangat untuk memasak dalam bulan puasa nanti.
Takkan nak beli kat luar je kan yang.?

kita pun menjawab...

Aaah...esok beli lauklah.
Penuhkan balik peti sejuk kita ye bang.
Hari-hari ayang masak.
Tapi abang kena habiskan apa yang ayang masak nanti tau.....

Hihihihi.
Semangat nak memasak ni....
Jagalah korang nanti ye...
Hari-hari lea update lauk berbuka nanti....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.