MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Tuesday, 14 June 2011

MENU MALAM NI

Malam ni lea tak masak.
Tadi pergi carre4 nak beli barang rumah.
Singgah kat SUBWAY beli sandwich je lea ngan suami.
Lea suka sandwich ni sebab kenyang jugak makannya.Dah tu sayuran memang banyak diletak.
Rotinya pun sedap dengan pelbagai pilihan.

Lea pilih turkey breast & chicken slice
&
Suami lak pilih turkey breast.

Pelbagai pilihan sandwich ada di sini.


6 comments:

  1. hmm.... nampak menyelerakan lah.... ayu pun tak masak hari ni, encek suami baik hati nak belanja makan...... kami bungkus makan kat rumah je...... tapi kenyang le sesangat...... hehehe

    ReplyDelete
  2. @ayushida sesekali cuti memasak kan...hihihih

    ReplyDelete
  3. TERINGIN NAK MAKAN SUBWAY NI...HARITU TURUN KL NAK MAKAN KAT SUBWAY ...TAPI TERLUPA PULA..TERPERGI KE KR...

    ReplyDelete
  4. @munna xpe .nanti2x bila turun kl lehlah singgah kat SUBWAY

    ReplyDelete
  5. memang ayam dia dr turki ke?? hehehehee

    ReplyDelete
  6. @sahromnasrudin mungkin jugak kot dari turki.tu yang mahal tu. hihihi

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.