MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 28 Jun 2011

MAKAN TIME

Penat jalan-jalan kita singgah dulu minum smabil makan.
Singgah dekat satu kedai seafood.
Ramai pelanggan kat kedai ni.
Mesti sedap ni...


Kita posing dulu......

Tu dia lauk2x kami
Ikan
Udang
Kerang
Ambal
Sayur Kailan.

Tu pun tak habis.Maya siap tapau kerang bawak balik.
Suami sudah semestinya makan ikan bakar je.
Lea lak, selepas 2 minggu tak makan nasik makan nasik jugak semalam

Ambal ni fav.lea.
Sedap lak dia masak.
Lain kali boleh ngulang lagi ke situ

10 ulasan:

  1. ambal ya faveret kmk!
    aiyaaa.nyawa rasa nak makan seafood dah.hoho

    BalasPadam
  2. Kakcik belum pernah cuba makan ambal walaupun telah beberapa kali dihidangkan di atas meja depan mata. :)

    BalasPadam
  3. @whitecappuccino ni kalau org sarawak panggil ambal. ada gak kengkawan yang panggil pepahat

    BalasPadam
  4. sedapnya tgk makanan tu semua..klu kat sini panggil ambal tu pepahat..masak pedas memang sedap..rina suka mkn yg kecil punya lagi manis..ni yg terasa nk pegi makan kat bagan lalang ni..hahahhaa

    BalasPadam
  5. @Kasihku Rina ambal memang sedap dimasak pedas.first time makan masak pedas.selalu rebus je riena

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.