MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 30 Jun 2011

BILA SUAMI BERDIET

Bila suami berdiet,
Dapur sudah lama tidak berasap,
Pasar borong sudah lama tidak ku jejak,
Menu-menu harian......
Ikan kukus
Ikan rebus
Ikan bakar
Ayam kukus
Mihun sup kosong
Salad
Aku pun ikut bersama berdiet
Nasi?
Dah dekat sebulan tak masak di rumah.
Hujung minggu je teringin nak makan nasi, makan dekat luar.
Hujung minggu ke boleh langgar pantang.
MCD, KFC dan yang sewaktu dengannya....
Buat muka kesian depan suami baru dia bagi makan.
Tapi betul tau...badan dah rasa ringan sedikit.
Tapi berat berapa?????
Tak taulah sebab lama dah tak timbang.

8 ulasan:

  1. hhehe.. bebenau kesian sampai orang lain pun turut diet! hehe

    BalasPadam
  2. ce timbang.. tu.. timbang ade kat kewangan tu.... Hehehe :D

    BalasPadam
  3. berdiet adalah sangat BEST kalau org sekeliling ikut berdiet.

    kalau tak, haissshh. punah diet. takleh tahan nafsu

    hihihi

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.