MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Thursday, 30 June 2011

ANGKA 3


Tengah tunggu opis bukak lea ambik gambar ni.
Apa kaitannya dengan angka 3

opis lea di tingkat 3

lea ada 3 adik beradik perempuan

tahun ni umur dah diangka 3

dah kerja di 3 jabatan

tahun 2011 3 kali balik kuching

lea lahir di bulan 3

suami pun lahir di bulan 3

lea kahwin pun di bulan 3

apa lagi ek.
nanti-nantilah lea pikirkan.

korang pulak ada ke 3 punya kaitan dengan korang?




6 comments:

  1. kalau lea ada 3 mata...kat mana lah sebiji mata itu nak diletakkan?

    ReplyDelete
  2. tahun nie umur saya 3+0..means 30..sebaya ke kite???

    ReplyDelete
  3. @ahmad humairi dekat hati.jadi mata hati boleh?

    ReplyDelete
  4. @sahromnasrudin kita sebaya lah kot.lea lahir 20 mac 1981.sahrom bila pulak?

    ReplyDelete
  5. saya lahir 25 januari 81. eh?

    jadi saya pun ada kaitan dgn nombor 3 jugak. :D

    ReplyDelete
  6. @gadisBunga ada kaitanlah tu.sebaya kita tapi kan..awak tua bulan

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.