MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 19 Mei 2011

RAMAINYA ORANG.....

Selepas sarapan, destinasi pertama ialah BUKIT BENDERA.
Mak ai...ramainya orang.....
Ingat takde org...
Beratur nak beli tiket dan beratur nak naik ke atas mengambil masa 3 jam. Jangan tak percaya......
Rasa nak patah kaki ni tau.
Tapi keinginan nak naik tu, menghilangkan rasa penat yang ada.

Nilah mereka yang tengah beratur nak naik ke Bukit Bendera

5 ulasan:

  1. yah..nang panjang la...kmk pernah nait sekali jak..kmk minggu tok pun nak embak mak g jalan ke kedah terus ke penang..lamak dah kmk x g cnun..

    BalasPadam
  2. Wahhh.. Raminya org lok... Lamak juak dah kmk sik g sia...

    BalasPadam
  3. @umie yalah mie.sesekalai mbak mak berjalan

    BalasPadam
  4. wah jln2 ke penang x bgtau pun:(
    kalau tau bole wanie trun sana jugak,
    kita jumpa,
    huk huk huk

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.