MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Friday, 20 May 2011

NASI KANDAR LINE CLEAR

Lepas turun dari BUKIT BENDERA, misi utama ialah
NASI KANDAR LINE CLEAR.
Lama dah tak makan.
Paling lea suka ialah telur ikannya....
Sedap...
Walaupun hanya di belakang lorong, tapi lea tak kisahlah.
Hari tu nak makan pun lea dan suami beratur dekat sejam jugaklah.
Dan ayam gorengnya juga sedap.........
Dan....kari kepala ikannya......pergh..................
Dab cendolnya..............susah nak cakaplah.
Berapa banyak danlah.......
LINE CLEAR, lain kali datang lagi nooooo....

14 comments:

  1. haa.. mmg gilar sedapkan kat situ...

    ReplyDelete
  2. kalo gie penang,mmg tak sah dtg sini..

    thumb up utk CENDOL dia.....

    ReplyDelete
  3. perghh..ramainya tgh beratur..kak munna nasi kandar pun blm pernah makan

    ReplyDelete
  4. @:: noremy bte rahmat :: memang sedap....teringat2x cendol dia

    ReplyDelete
  5. @munna nasi kandar ni sedap munna.lagilah kalau kuah campur munna.

    ReplyDelete
  6. wanie dah lama x pi mkn kat situ,
    sbb ada port baru yg wanie selalu pi kalau trun di Penang:)

    hihihihi

    ReplyDelete
  7. yarabi..rami orang beratur lok..takut kamek nangga

    ReplyDelete
  8. line clear ke tu??
    nampak sesak jer...

    ReplyDelete
  9. @Cik Wanie Ghani ye ke wanie?kat mana port baru tu wanie

    ReplyDelete
  10. @mummysyafie nang rami kak nor.dekat sejam juak beratur

    ReplyDelete
  11. @ahmad humairinama kedai memang line clear, tapi sentiasa rami org

    ReplyDelete
  12. ghamainyerr kak.... beratur panjang yekkk... mcm nak beli gandus lak... :D

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.