MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 20 Mei 2011

NASI KANDAR LINE CLEAR

Lepas turun dari BUKIT BENDERA, misi utama ialah
NASI KANDAR LINE CLEAR.
Lama dah tak makan.
Paling lea suka ialah telur ikannya....
Sedap...
Walaupun hanya di belakang lorong, tapi lea tak kisahlah.
Hari tu nak makan pun lea dan suami beratur dekat sejam jugaklah.
Dan ayam gorengnya juga sedap.........
Dan....kari kepala ikannya......pergh..................
Dab cendolnya..............susah nak cakaplah.
Berapa banyak danlah.......
LINE CLEAR, lain kali datang lagi nooooo....

14 ulasan:

  1. haa.. mmg gilar sedapkan kat situ...

    BalasPadam
  2. kalo gie penang,mmg tak sah dtg sini..

    thumb up utk CENDOL dia.....

    BalasPadam
  3. perghh..ramainya tgh beratur..kak munna nasi kandar pun blm pernah makan

    BalasPadam
  4. @munna nasi kandar ni sedap munna.lagilah kalau kuah campur munna.

    BalasPadam
  5. wanie dah lama x pi mkn kat situ,
    sbb ada port baru yg wanie selalu pi kalau trun di Penang:)

    hihihihi

    BalasPadam
  6. yarabi..rami orang beratur lok..takut kamek nangga

    BalasPadam
  7. @mummysyafie nang rami kak nor.dekat sejam juak beratur

    BalasPadam
  8. @ahmad humairinama kedai memang line clear, tapi sentiasa rami org

    BalasPadam
  9. ghamainyerr kak.... beratur panjang yekkk... mcm nak beli gandus lak... :D

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.