MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Thursday, 14 April 2011

SAPA BANYAK MAKAN GARAM

MENGKRITIK MEMANG SENANG
MELAKSANA?
CUKUP SUSAH.


Betul jugak kan. Kadang-kadang kita ni mengkritik, memang no 1.
Ada je yang tak betul pada sesuatu itu.
Betul???

Tapi, cuba kita bayangkan kalau kita ditempat mereka yang kita kritik itu.
Sebolehnya kita nak bagi yang terbaik.
Tetapi ada pelbagai halangan untuk kita melakukan yang terbaik.

Salah satunya ialah pengalaman.
Tak semua kita mempunyai pengalaman didalam sesuatu bidang itu.
Bagi peluang.
Sebab tanpa peluang tu takkan ada pengalaman kan?
Selalu kita dengar orang berkata
''AKU DULU MAKAN GARAM''

Betul....orang dulu lagi banyak pengalaman.
Tapi ada masanya kita kena jugak terima idea mereka yang lebih muda.
Ye...mungkin kurang makan garam, tetapi ada kalanya idea mereka yang kurang makan garam ni boleh diterima sesuai dengan situasi pada masa sekarang.
Tetap kena ingat
TAKDA DAHULU TAKDA SEKARANG.


Apa lea merepek ni? Hehehehe.Meluahkan rasa dihati.
Angin mengundi kat Sarawak dah terbang kat Puchong ni.

MARILAH MARI PERGI MENGUNDI
JANGAN LUPAKAN KEWAJIPAN KEPADA NEGARA.


9 comments:

  1. menar kata kitak mona, kamek tok rasa ingin nak balit nangga sidak gago berkempen. lamak dah sik merasa suasana gia

    ReplyDelete
  2. wanie setuju ngn kata2 akak itew,
    :)

    ReplyDelete
  3. kmk xpernah mengundi..hehehe...

    ReplyDelete
  4. @mummysyafie yalah kak nor.kamek pun sama.seronok eh nangga orang ngantung poster

    ReplyDelete
  5. @Cik Wanie Ghani tq wanie. kita ni baru sikit makan garam

    ReplyDelete
  6. @umie kamek dah duak kali ngundi

    ReplyDelete
  7. Tahun tok first time kmk g ngundi..

    ReplyDelete
  8. @AmirFX kamek dah dua kali dah ngundi. oklah ya.mesti xcited nak ngundi

    ReplyDelete
  9. wah! semangat nak mengundi ye lea.. undi macamana pakai pos ke

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.