MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Tuesday, 5 April 2011

BURUNG KAKAK TUA


Inilah koleksi terbaru FRIDGE MAGNET lea.
Dah minat, pergi mana-mana pun mesti terbeli kalau ternampak.
Suka nengok burung-burung kak tua ni.
Comelkan.

Ni dah dekat sisi peti sejuk.



Yang ni pulak suami dah beli magnetik whiteboard.
Dah penuh pun.
Ingat nak stop kejap beli, tapi tak boleh jugaklah.


11 comments:

  1. Wahhh.. Banyak ehhh.. Nang hobi lah tok..

    ReplyDelete
  2. @AmirFXnang hobi mir.susah nak hilang dah

    ReplyDelete
  3. cute eh senduk ya..hehehe..mun abul suka bebeli FM tok..nya jak selalu remind kmk..

    ReplyDelete
  4. wah! banyaknya Lea... munna baru je kumpul skrg ni... lepas je dpt hadiah FM dari GA terus suka kumpul FM ni

    ReplyDelete
  5. @umie senduk ngan pisok ya udak mek merik

    ReplyDelete
  6. @Faizal n Fashitah dah minat , pergi cney pun mesti meli.ingat nak stop dolok.tapi sik boleh juak.mesti beli juak

    ReplyDelete
  7. @munna 5 tahun dah kumpul ni munna,sejak kahwin.tu yg byk tu

    ReplyDelete
  8. EEE CUTE LI JAK SUMA FM YA YUNK. MEK CURIK JUAK AR KELAK..HEHE

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.