MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 10 April 2011

BILA DAH MALAS NAK MASAK...

Bila dah malas masak maggilah dimasak.
Sesekali makan maggi ni sedap jugak.
Lea sebenarnya suka makan maggi sup,masak ngan telur.
Dah nak makan tu, letak sos cili sikit, sedap....
Tapi kali ni layan maggi tomyam lak k.


15 ulasan:

  1. hehe..walau orang kata tak elok sangt makan megi ni, tapi selalu ada stok!

    BalasPadam
  2. Hello Monalea, you have a nice name. And I love that Magee tom yam.
    Chepat di masak, chepat di makan....
    You have a nice day and keep a song in your heart.
    Lee.

    BalasPadam
  3. suke magi tom yam nie sbb pedas...

    BalasPadam
  4. Yum2.. Feveret juak megi tom yam.. Makin2 d engkah ngan cabik padi.. Perghhh...

    BalasPadam
  5. sesekali pekena maggi mmg best tapi tak boleh amalkan selalu ni...

    BalasPadam
  6. lalu teringin mek aih..hehhehe...lamak dah sik makan mage...

    BalasPadam
  7. @whitecappuccino tulah.sentiasa ada stok kak.buat stok kalau malas masak

    BalasPadam
  8. @Uncle Lee tq uncle.cepat di masak n sedap di makan .semestinya maggi

    BalasPadam
  9. @Zura tulah.lea pun suka sebab pedas2x masam

    BalasPadam
  10. @AmirFX sik pedas gilak kah amir dingkah cabik padi

    BalasPadam
  11. @munnatulah munna.memang sedap tapi sesekali je boleh makan

    BalasPadam
  12. saya pun layan megi nie...biasanya kalau tgh mlm lapar..malas nak gi kedai heheheheheee

    BalasPadam
  13. @sahromnasrudin sepesen dengan suami lea lah ni.sedar2x pagi esok ada periuk n mangkuk dalam singki

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.