MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Jumaat, 25 Mac 2011

TUNGGU RASA LAMBAT, TAK TUNGGU CEPAT PULAK

2-3 minggu lepas sangat tak sabar menunggu 10hb.Sebab mak n pak nak datang.Seronoknya rasa.Menghitung hari memang masa terasa terlalu lama kan.Hari ni hari ke15 mak dan bapak kat sini.Sekejap benar rasa.Rasanya baru semalam dia datang sini.27 ni dah nak balik Kuching dah. Rasa tak nak je melalui 27hb tu.Sebab......

-lea akan rasa sunyi sangat-
-mak dah takda untuk lea peluk, lea cium awal pagi.:-)-
-takde lagi masakan mak yang sedap2-
-takde lagi mak yg leh leh lea bercerita mlm-mlm-
-takde lagi ayah yang leh lea usik-
-balik kerja jumpa rumah kosong je.sebelum ni mak dan pak tersenyum je bila kami ber2 balik rumah-


Takpe.Tahun depan mak datang lagi ye.Leh kita jalan-jalan lagi.Dah plan nak berjalan jauh ngan mak tahun depan.Mintak mereka sihat-sihat je.

10 ulasan:

  1. mmg akn terjadi mcm tue,
    akn jadi sedey bila mereka akn pulang dan kembali sepi,
    kalau wanie muka wanie akn jadi kelat sbb tetamu dirumah blk,
    sedey....

    tapi x per,
    nanti diorg akn dtg lagi kan...

    psssttt,
    wanie pi bandung 7hb - 11hb April

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum,

    Takkan lari gunung dikejar,
    Usah cemas berdebar.

    BalasPadam
  3. assalamualaikum..

    mmg seronok rasanya kalau mak ayah nak datang kan..rasa ceria rumah apabila dapat solat jamaah dengan mereka

    BalasPadam
  4. MMG MACAM TU LEA KLU KITA TUNGGU2 RASA LAMBAT JE MASA BERGERAK... BALA KITA TAK MENUNGGU DAN NAK LEPASKAN CEPAT JE MASA TU BERLALU

    BalasPadam
  5. @sahromnasrudinbetul tu...dah berjauhan rasa sunyi, rindu kat mereka

    BalasPadam
  6. @munnatulah pasal munna.sekejap je rasa 17hari

    BalasPadam
  7. setuju sekali dgn komen cikgu ahmad humairi.

    Takkan lagi gunung dikejar.
    Usah cemas berdebar.

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.