MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 28 Mac 2011

SEKEJAP JE ISNIN BALIK

Pa kabar semua?Lea hari ni macam biasa.Hari Isnin ada malas sikit dan ngantuk banyak.
Mak dan bapak dah balik semalam.Rasa sunyi sangat-sangat kat umah.Kalau tak tiap-tiap pagi adalah mak ketuk pintu bilik.Bangun, mandi , sembahyang subuh nengok nasik goreng dah siap terhidang.Itulah mak lea.Dari lea zaman sekolah lagi memang macam tu.Sentiasa bangun awal dan awal-awal lagi semua kerja rumah dah siap.

Lea?hihihihi.Ada mak naik lemak sikit dan bertambah-tambah lemak dibadan.Semua dah mak buat.Sampaikan malam semalam cari jug air tak jumpa.Entah mana mak simpan.Terukkan.Dah tak ambik tahu langsung pasal barang kat umah.Bukan lea tak nak buat.Tapi kepantasan mak lea buat kerja rumah mengatasi segalanya.Last-last dia cakap.Biar mak buat.Biar mak buat.Biar mak buat.Rasa serba salah sebenarnya.

6 ulasan:

  1. Assalamualaikum,

    Manja ngan mak tu....boleh dikurangkan sedikit demi sedikit...pastu sumenye kene bwat sendirik.

    BalasPadam
  2. @ahmad humairitulah.mak da jadi mengada pulak.tapi dah dia dah balik kena wat sendiri balik

    BalasPadam
  3. SAMLAH LEA ..KLU BALIK RUMAH MAK MACAM2 MINTA MAK MASAKKAN... MAK PULAK BLM APA2 DAH SIAPKAN MACAM2 KLU TAHU ANAK DIA NAK BALIK RUMAH

    BalasPadam
  4. paling mek sik suka hari isnin..sebab hari isnin adalah penentu mood untuk sepanjang minggu...

    BalasPadam
  5. @munnatulah munna.biasa balik rumah ada dia masak.ni dah kena wat sendiri.kembali kepada kehidupan asal.kembali pada rutin seharian

    BalasPadam
  6. @mummysyafie benar kak nor. hari isnin rasa lemah semacam jak

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.