MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Monday, 7 March 2011

M.A.S.A

Bila kita banyak kerja , terasa cepat,

Rasa nak tahan-tahan je masa jangan berjalan dulu,

Bila tak ada kerja, lama benar rasa,

Rasa nak pusing je jarum jam,

Bila kita tunggu, terasa lama

Bila tak tunggu..cepat pulak

Bila dah berlaku sekejap je rasanya

Aik...dah habis,

Aik...dah nak balik

itu yang lea alami sekarang menunggu kedatangan mak dan ayah.
lama benar nak nunggu 10hb ni.
Tapi bila mereka dah sampai sekejap benar rasa.
Cepat benar sampai ke 27hb nanti




8 comments:

  1. hehe..betul tu..klau banyk keje cepat jer masa tu berlalu kan? time kita tunggu punyala lama..

    ReplyDelete
  2. mmg bila ada kerja macam tak cukup masa... tapi bila takde kerja lambat sgt jam tu bergerak...

    ReplyDelete
  3. @whitecappuccinotulah.kalau tak tunggu sekejap je kan

    ReplyDelete
  4. @munna tu yang rasa nak pusing jam je tu

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum,

    ....seribu tahun tak lama....kata orang bercinta.

    ReplyDelete
  6. @ahmad humairi betul tu.masa bercinta semuanya indah belaka

    ReplyDelete
  7. aie..best nya makbapak datang. rindok ati nunggu hari khamis

    ReplyDelete
  8. @mummysyafie yalah kak nor. sik sabar nunggu khamis tok

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.