MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 7 Mac 2011

M.A.S.A

Bila kita banyak kerja , terasa cepat,

Rasa nak tahan-tahan je masa jangan berjalan dulu,

Bila tak ada kerja, lama benar rasa,

Rasa nak pusing je jarum jam,

Bila kita tunggu, terasa lama

Bila tak tunggu..cepat pulak

Bila dah berlaku sekejap je rasanya

Aik...dah habis,

Aik...dah nak balik

itu yang lea alami sekarang menunggu kedatangan mak dan ayah.
lama benar nak nunggu 10hb ni.
Tapi bila mereka dah sampai sekejap benar rasa.
Cepat benar sampai ke 27hb nanti




8 ulasan:

  1. hehe..betul tu..klau banyk keje cepat jer masa tu berlalu kan? time kita tunggu punyala lama..

    BalasPadam
  2. mmg bila ada kerja macam tak cukup masa... tapi bila takde kerja lambat sgt jam tu bergerak...

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum,

    ....seribu tahun tak lama....kata orang bercinta.

    BalasPadam
  4. @ahmad humairi betul tu.masa bercinta semuanya indah belaka

    BalasPadam
  5. aie..best nya makbapak datang. rindok ati nunggu hari khamis

    BalasPadam
  6. @mummysyafie yalah kak nor. sik sabar nunggu khamis tok

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.