MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Khamis, 24 Mac 2011

CERITA TENTANG TIANG RUMAH

RUMAH KECIL TIANG SERIBU
RUMAH BESAR TIANG SEBATANG
LAGI KECIL DITIMANG IBU
SUDAH BESAR DITIMANG ORANG


Dulu mak kadang-kadang kalau mendodoikan adik ada jugak dia bawak lagu ni.
Tapi betullah kan.
Terutamanya anak perempuan.
Bila dah kahwin akan dibawah jagaan suami.
Tulah orang selalu cakap.
Anak 10 sekalipun, lastnya mak ayah akan tinggal berdua jugak.

12 ulasan:

  1. Emak saya tinggal dgn kami. Taklah dia keseorangan setelah bapa saya meninggal.

    BalasPadam
  2. Salam dari follower ke 400.


    Emak ckLah betul2 ada 10 anak.....dan kini tinggal berdua di rumah 6 bilik kosong di kampung...walaupun jumlah anak cucu menantu kini mencecah 63 orang...

    BalasPadam
  3. @Yunus Badawi elok mcm tu yb.tapi tulah ada mak n ayah yg tak nak dok ngan anak-anak

    BalasPadam
  4. @ckLah sesekali bila berkumpul mesti meriah kan

    BalasPadam
  5. ingat kitak mintak timang tek mona. tedah kamek..dah kawen belom pernah rasa ditimang. sik terkaber hubby mek nimang badan besar gilak tok

    BalasPadam
  6. @mummysyafie samalah kita tok kak nor.kenak dukung mun sik pernah,sik terkaber ya. hahahaha

    BalasPadam
  7. Kmk kedak fieza juak.. Mok ditimang.. haha..

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.