MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Selasa, 22 Mac 2011

AYOR ITAM

Balik dari kenduri di SIMPANG RENGGAM, singgah KLUANG.
Tempat lama...hihihihi.Lepas tu ke AYER HITAMlah kita.
Kalau dekat sini, biasalah kan pemandangannya.
Mak pun banyak dok mengangkut pasu-pasu untuk di bawa balik ke Kuching.
Sesekali orang tua berjalan.
Ayah pun sama.
Suka mengemas dan menghias rumah.
Nasib baiklah hujan dah turun sikit.
Kalau tak lagi lama lagi banyak ayah n mak membeli.
Bukan apa, kesian mereka nak bawak balik banyak sangat barang.
Dengan barang kahwin adik lagi.Barang yang mereka beli.







10 ulasan:

  1. eeei,lawo2 pasu di tu taw.
    mak aku pun suka ni beli pasu2..
    auka tanam bungaaa.
    :)

    BalasPadam
  2. @mr_mrs mikko Org tua biasalah kan.sampai dekat umah lea pun dia dok wat susunan bunga baru.dok siramkan bunga

    BalasPadam
  3. uish,
    nie kalau bawak mama,
    confirm penuh bonet kete,
    silap2 kena bawak van wooo....

    hihihihi

    BalasPadam
  4. @Cik Wanie Ghani biasalah org tua kan wanie.minat benda2x gini

    BalasPadam
  5. ayer hitam terkenal dengan pasunya kan..sungguh berseni hasil tangannya

    BalasPadam
  6. memang rasa nak borong semuanya...nasib dwet ada manyak tu jer..

    BalasPadam
  7. @sahromnasrudinbetul tu.kalau da rumah sendiri mau gak membeli.

    BalasPadam
  8. @ahmad humairiaah.dah tu mengenangkan nak singgah jb n melaka lagi keesokan harinya

    BalasPadam
  9. dh lama rasanyer tak g kluang.....last pegi tahun 2008...
    rinddunya suasana kat sane

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.