MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Isnin, 21 Februari 2011

SUNGGUH BERSEMANGAT AKU

Selalunya hari ISNIN, Lea sangat-sangat malas nak pergi kerja,
Monday Blues. Nak bangun dari tido pun malas yang amat sangat.
Tapi....
Hari ni berlainan sangat.
Jam 4 memang sudah semestinya sedar dari lena.
Mandi, bersiap dan panaskan PAU YIK MUN yang dibeli dekat TANJUNG MALIM hari tu.
Panaskan 3. 1 untuk suami.2 untuk lea bawak bekal.
Lepas suami solat subuh terus gerak g opis.
Sampai-sampai dekat opis, lif pulak tak beroperasi lagi.
Kenalah naik tangga setinggi 3 tingkat.
Lenguh kaki semalam pun tak hilang lagi.
Tambah pulak lengih naik tangga.
Takpe...boleh jugak buat senaman pagi.
TAK LAMA LAGI SLIMLAH LEA.

ahaks....hihihihi


8 ulasan:

  1. monday mmg blues untuk semua nak ow. hehe

    jom singgah

    BalasPadam
  2. salam kenal, rakan baru di sini ada masa jemput la singgah di sinar raudah ye!

    BalasPadam
  3. assalamualaikum...

    awak mesti hilang 2 kg ari nie kan hehehehee

    BalasPadam
  4. @ztie betul tu.tapi minggu tok semangat sikit

    BalasPadam
  5. pukul 4 dah bangul lea cepatnya... munna selalu dlm pukul 6 baru bangun.... gi opis dlm pukul 8.30 baru gerak dari rumah...

    BalasPadam
  6. @munna mata ni munna jam 4-4.30 mesti celik. 6.30 dah p kerja dah.sebab lea masuk jam 7.30. Lagipun lea tukang bukak kunci opis

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda.