MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Iklan jap

Followers

Google+ Followers

Ahad, 27 Februari 2011

PERARAKAN MAULIDUR RASUL LAGI

Semalam PUSAT AKTIVITI KANAK-KANAK TAMAN PUTRA PERDANA membuat perarakan maulidur rasul untuk kanak-kanak yang berumur 4-6 tahun.Perjalanan sejauh 1.4 km.Korang boleh bayangkan lah nak menjaga budak2x ni.Tapi nasib baik jugak mak n pak mereka mengiringi mereka juga.

Yang lucunya mana yang dilihat dah tak larat tu angkat terus letak dalam van.Dahlah panas time ni.Tapi semangat mereka tu....suka nengok. Yang menjaga keselamatan mereka pun kena jalan 1.4 km jugak.Berasa jugak... hehehehe.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas komen anda.