MASAKAN JALAN-JALAN ADLI HANYA KENANGAN PERKAHWINAN VIDEO ADLI

Bercerita Bersama

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Google+ Followers

Saturday, 19 February 2011

KASYAF IMANI


Sapa yang ada nengok cerita ni malam khamis lepas.
Lea leh terlupa ngan cerita ni walaupun memang nak sangat sangat nengok cerita ni.
Lastnya nengok setengah je cerita ni.
Banyak sangat babak yang menyentuh hati bila nengok cerita ni.
Ada ketikanya menitis jugak air mata.

Yang paling lea ingat babak kasyaf berbual ngan kawannya tentang kematian kawan mereka.
Tentang alam kematian.
Sebelum tu si mati boleh membayangkan dia berenang-renang di neraka kerana dosa yang menimbun.Itulah yang Kasyaf katakan, jika dia tau dia nak mati esok, adakah dia akan menyatakan atau membayangkan yang sedemikian.

KALAULAH KITA TAU BILA AJAL KITA..........

6 comments:

  1. amani superb la berlakon citer nie kan...

    ReplyDelete
  2. Tak dapat tengok sebab malam Jumaat selalu balik lewat dari surau huhuhu.


    Memang kita tak tahu bila kita akan dijemput pulang. Yang sedihnya persediaanpun ala kadar. Sayalah tu huhuhu

    ReplyDelete
  3. @sahromnasrudin amani memang best kalau berlakon

    ReplyDelete
  4. @Yunus Badawi yelah yb. andaiku tahu bila tiba ajalku...

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda.